søndag 12. mai 2024

PR-pris gikk til Norges sjømatråd

Torsdag 9. mai i New York gikk den prestisjefylte prisutdelingen Anvil Awards av stabelen. Sjømatutsending til USA, Anne-Kristine Øen, tok stolt imot en av prisene på vegne av Sjømatrådet og sjømatnæringen.

Public Relations Society of America deler ut prisen Silver Anvil på sin årlige «Anvil Awards». Prisen er ansett som den mest prestisjefylte PR-prisen i USA.

I år stakk Norges sjømatråd av med førsteplass i kategorien «Consumer Products – Regional Focus».

Kampanjene i USA har vært utviklet for flere typer medier og flater. Anne-Kristine Øen forteller engasjert om hvilke verktøy som har blitt tatt i bruk for å vinne frem med vellykkede kampanjer i USA:

– Vi kjører helintegrerte kampanjer med influencere, synlighet i butikk, ikke-lineært «connected TV» (som tilsvarer kanaler som Netflix og HBO), og «geo-fencing» – der vi driver med digital inngjerding av butikker vi har kampanjer i, forklarer Øen.

Les hele saken her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar